03-01-2008

Klaar voor de start?!

"Happy new year" van Abba op de boxen, champagne in de hand, kussen van Frank en Rob... en mijn eerste traantjes vloeiden! Toch zijn we er helemaal klaar voor: Frank is terug uit Iran, de verhuisdozen raken langzaamaan gevuld, oude troep wordt weggegooid of verkocht en we gaan twee afscheidsfeestjes vieren: a.s. zondag met de familie van Frank en het weekend van 18-20 januari met onze vrienden in een Otterloose kampeerboerderij.
En dan ..... op 26 januari het vliegtuig! Dit wordt een mooi jaar.

4 opmerkingen:

KeyPeople zei

wij zijn er bij... in het Otterloose, is al ver genoeg voor mij ;-) maar ik zal mijn best doen om jullie met de fam. te komen bezoeken. kus kus

Ben zei

De beste wensen voor 2008!!! Super veel plezier & succes in Zambia!

Harvey van Diek zei

Dag schatten,
het zal best ff lastig zijn daar in donker Afrika, maar jullie gaan het redden. We komen zeker langs, is het niet dit jaar dan toch een volgend jaar.
Tot in Otterlo.
Marie en Harf

Unknown zei

He Frank en Inge,
veel plezier en succes in Zambia! De foto's deden mij denken van een safari tripje die we in Tanzania hebben gemaakt; prachtig! Zal zeker jullie weblog blijven volgen, helaas kunnen we er niet bij zijn in otterloo, veel plezier ook dan!
kus Léonie uit groningen, zusje Michel